When you try and don't succed lie, lie again.

Hejsan!
Okejj, mitt förra inlägg vad på engelska, vissa kanske tyckte(er) att det var lite wierd, men sån är jag. Har varit hemma från skolan sedan i tisdags, varit sjuk i maginfluensa, inte det roligaste direkt :P. Men men ska till skolan i morgon, ska bli kul att träffa komipsarna igen. Sedan så finns det andra saker som inte är riktigt lika roliga, faktum är att jag har missat; ett engelska prov, ett matte prov, historia genomgång på vad vi ska göra, kemi (eller var det fysik?) genomgång på vad vi ska ha prov på nästa vecka -.-', spanska, åh och sedan så har jag en svenska inlämmning som ska in i morgon som jag inte har kunnat gjort någonting på för att jag har haft böckerna i skolan... -.-' + på det så har jag match i morgon, borta emot Avesta, men jag klagar inte. Det är bara att packa ner böckerna och plugga på bussen. Anyway tur att tv serier finns som kan hålla en sällskap när man är sjuk, böcker är också väldigt bra tidsfördriv, filmer också. Tror jag ska göra en lista på topp 5 filmer, böcker, serier och kommande som måste ses/läsas. Men detta får bli när jag får tid.

Anyway nu ska jag sova... Eller okej jag ska kolla på en episod utav Bones sen ska jag sova ;)
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0