Blood is thicker than Water

Sitter just nu och äter en macka innan jag ska dansa lite afrodans med min lillasyster, ja vi får väl se hur det går, dom som känner mig vet att jag är ungefär lika smidig som ett kylskåp, på träningarna brukar jag spenderna mera tid på golvet än på fötter. Dom goda nyheterna är att jag ligger inte efter i skolan så mycket som jag trodde, vilket är et stort plus, för då har jag tid med anant som t.ex skriva klart min NaNoWriMo som skulle vara klar för x antal månader sedan, men de skiter man väl i, bättre sent än aldrig. För er som inte vet det så är NaNoWriMo en slags tävling där ens enda motståndare egentligen är sig själv, det går ut på att man ska skriva 50 000 ord på en månad, vilket är unefär 175 datorskrivna sidor i strl. 12 i Times New Roman. Jag har kommit på god väg men jag har lite grejjor som ska ändras och så saknar jag en titel. Så jag tänkte ladda upp prologen här så kan ni kanske säga vad ni tkr om den? Dock så är den på engelska men den är väldigt lättläst. :)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0