Happy Birth Day

Tjosen!
Jag vet att det inte har kommit upp några bilder men förhoppningsvis så ska dom komma inom den närmaste veckan, beroende på hur mkt tid jag har.
Just nu så ska jag hoppa in i duschen efter det blire matteläxa och sen blire till att åka till mormor och morfar för att fira morfar i efterskott. Då ska jag även passa på att lämna tbx resveskan till Micke och Karin samt också låna kabeln till kameran så att jag kan få in bilderna till datan.
Btw. Såg nyss den första episoden på The vampire Diaries, season 2. LOVE IT!
Jag äääälllssskaaaaaaaaaar Damon i den episoden! Han var helt ortoliig, och väldigt väldigt yummy ^^
Nä nu ska ja in i duschen, Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0