Tusen nålar inuti mitt huvud

Ni hao!
Sitter framför datan med en kopp chai och en huvudvärk som tar livet av mig.
Klockan 17.00 blir det middag uppe hos farmor och farfar, d.vs om jag fortfarande lever då :P
och efter det så blir det träning :]
Utanför mitt fönster så lyser inte precis solen, men åh andra sidan så regnar det inte heller så.. :P
Men det är inte tillräckligt fint väder ute för att jag trots huvudvärken skulle ta mejj ut och göra något. Så istället to make the time pass så kollar jag om hela sesong 1 på the vampire diaries. Det som jag tycker är roligt att se när man kollar om saker är att upptäcka saker som man inte gjorde tidigare eller se saker som man glömt bort. Jag tillexempel hade glömt bort att Damon var en sån bad boy, visst kommer jag ihåg att han var det men inte så extremt. ;)

Visstia! Om ni gör egen chai så häv i socker i stället för honung, jag testade honung den här gången men märkte att ibland får man unna sin en sockerbomb ibland, för honung i chai var ingen mega hit ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0