Spirit bound

För några dagar sedan läste jag ut Spirit bound och jag kan knappt vänta på den slutgiltiga boken, Last Sacrifice men även fast jag vill läsa den, så vill jag ändå inte. Det är sorligt att det (förmodligen) är sista boken ur Vampire Acadamy serien för det känns som om att allt inte kommer att hinna lösa sig på en ända bok. Men men man får hålla fingrarna för att hon ändrar sig och skriver typ 10 till ;)
Men mitt lidande kommer att vara långvarit eftersom att den sjätte boken inte kommer ut förrens i december... 2011! Surt. Men aja jag får leta upp en ny serie som jag kan gotta mig i så länge.
Btw, om ni gillar Twilight serien så har en "sido spår bok" kommit ut nu som heter Bree Tanners andra liv skriven (såklart) utav Stephenie Meyer, den engelska versionen heter; The short second life of Bree Tanner. Den engelska versionen har 178 sidor medan den svenska "bara" har 168. Dock så är det samma innehåll bara det att översättningen gör den 10 sidor kortare :P.
På cdon.com så kostar båda versionerna 119:- styck.
Så vill ni kolla in den så kan ni gärna göra det och sen berätta för mig vad ni tyckte om den, jag kommer nog inte att beställa den för jag är lite skeptisk till böcker som "byter" berättare. Även fast det är olika böcker i sig så är dom ändå sammansvetsade. Jag tycker att dom förstör "orginal" bökerna litegrann. Sen så säger jag inte att alla sido spår böcker är dålig eller nå liknande för vem skulle inte vilja se världen ur Edwards ögon? I know I would ;)

Nä nu ska jag åka åh hälsa på Micke, synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0