Shoeoholic

Heisan!
Dagen spenderades i bollnäs me dom vanliga (mamma, Emil, Elin och Anna) (pappa jobbade) där köpte jag två par skor. Bild kanske kommer senare, men dom var iaf jättesnygga ^^ Sen så kunde jag inte hålla mig så jag köpte Bree Tanners andra liv, fast den är bara på 166 sidor så den kommer att bli läst ganska fort, men då kan jag iaf berätta om den ^^
När jag kom hem från shoppningen så blev det till att sola på studsmattan, SKÖNT! Jag somna ^^ så sen när mamma kom och väckte mig för att jag skulle byta om till träningen så var man ju jätte taggad, nat! Men man piggnade på ;)

Skorna kostade 229:- och 149:- vilket var löjligt billigt
och boken kostade 149:-.

I morron är det midsommar då :) härligt härligt. På dagen ska jag hjälpa till med att servera fika på bygdegården och sen på kvällen kommer det en massa folk till oss på middag. Så vi har inte bara shoppat roliga saker, vi har köpt en massa mat också ^^

Nä nu ska jag ta och städa lite och sen ska jag duscha (inte bestämt mig än i vilken ording men aa) och sen så ska jag hoppa i säng och läsa klart Spirit bound.

Ha en trevligt midsommar everyhopa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0