Sex and the City 2

Har nyss kommit hem från bion och OH MY GOD vilka snygga kläder och skor dom har på sig! (oftast. Ibland undrar jag om dom klätt på sig i ett mörkt rum utan speglar, but that's besides the point) För att vara ärlig så är jag inte ett Sex and the city fan, jag har kanske sett 5 spisoder utav alla sesongerna allt som allt men jag uppskattar ändå filmerna. Där tvåan är den klara favoriten utav filmerna ^^
Fast det kan ha någonting att göra med om man har trevligt sällskap (som jag hade ikv) eller om man kollar på den på datan. (De som jag gjorde med ettan) Anyway anyhow så tycker jag att ni ska kolla på filmen, även om ni inte är ett fan så borde ni kolla på den för att se dom snygga kläderna, skorna och inte minst väskorna!

Nästa bio stopp, Eclipse! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0