Så mkt att göra, så lite tid

Helloj!
Mitt bloggande har varit non-existent dom senaste dagarna vilet beror på två saker.
1. Jag har helt enkelt inte haft tid
2. Fotöljen är full med kläder så jag får inte plats att sitta på den. MEN det håller på att ändras nu när jag ska börja städa inför midsommar :P
I dag så var jag, mamma Emil, Elin och Anna och köpte cirkus biljetter för pappa och småttingarna (ink. Emil) ska gå på det ikvl. Påväg till cirkusen så hämtade vi upp gammelfarmor på hemmet där hon bor och tog med hennne också så att hon fick se djuren, vilket var väldigt uppskattat :]

Men iallafall så har jag bokat biljetter till Eclipse så de blir till åh gå åh se den me mina två bff's ;)
Många har nog sett de här klippet men enligt mejj så kan man se det over and over again ;)
Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0