Royal wedding

I dag så ska kronprinsessan gifta sig. (Helt ärligt så hade jag inte vetat att de skulle vara idag om inte mamma hade sagt det igår, men vad gör man) ;) Personligen så är jag inte intresserad utav kungafamiljen över huvud taget och jag har inte bestämt mig än om jag ska se bröllopet på tv, men jag kommer nog att kolla för att se brudklänningen. Men efter vad jag har hört så får hon varken visa axlar eller ha urringat för att visa respekt gentemot kyrkan. Så de kan bli kul åh se om klänningen är fin eller inte.
Jaa de va väl de ja hade tänkt skriva så nu tänker jag jolla med annat. ^^

Kommentarer
Postat av: J

Ringade du till mig imorse ?

Känns som en utav mina konstiga drömmar, men jag har ett samtal här ifrån dig typ tio i 7!

Vad pratade vi om, och vem faan ringer TIO I SJUUUUU på ett SOMMARLOV?!

ååh, har sommarlovsmorgon bröjat tror du ? :)))))

2010-06-19 @ 23:52:17
URL: http://johannanordqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0