It's the final countdown

I morron så slutar jag nian... ÄNTLIGEN!!!
Gud det ska bli så skönt att komma härifrån åh få börja på en större skola och på något som man faktiskt vill göra :D
Men än är det inte över... Ikv så blir det ingen träning för mig :'( för vi måste hålla på åh jolla me nån jävla vagn, själv så skulle man helst åka på träningen då men tydligen så måste man "prioritera". ;P
Aja snart slut me de här då iaf så man får väl offra sig...

I dag då så cyklade jag till mormor och morfar med deras cykel som jag lånat och sen så skulle jag gå hem... Det slutade med att jag cyklade hem med cykeln igen för jag orkade inte gå så lat som jag är ;)

Men innan jag cyklade till mormor åh morfar så låg jag och stekte på studsmattan, alltså gud va skönt det är!
Iaf är det bara jag som blir jättebrun om armarna men är så blek så man blir bländad på benen?? :P

Just nu så sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan börja laga mat och efter de så ska jag hoppa in i duschen.

Nä nu ska jag dra, Synes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0