Hur lågt kan du gå?

God kväll!
Måste bara skriva ett snabbt inlägg om en lek som vi gjorde. (med vi menar jag dom, jag satt och tittade på och sponsrade ^^) Men iaf leken gick ut på att man hade ett flingpaket (tomt) som stod på golvet, sen så skulle man plocka upp den med munnen utav att använda händerna eller sätta knäna i golvet. När alla hade klarat hela flingpaketet så klippte man av en bit så att paketet blev kortare. Haha väldigt roligt att titta på. Speciellt eftersom att vissa här är "lite" tävligsinriktade haha. Micke lånade ett par mjukisbyxor utav mig för de är lite svårt att sära på benen (no pun intended) i jeans. De var n ära mellan Micke och mamma men till sist blev Micke vinnare när hela flingpaketet var bortklippt så han var typ tvungen att suga upp den från golvet! Väldigt imponerad och stolt ^^ haha. Det låter kanske lätt men om man försöker så är det verkligen inte det. Haha men aja kan ju vara en kul lek att leka, dock så råder jag tjejerna, ha inte klänning eller kjol, utav uppenbara andledningar ;)
Nä nu ska jag jolla me annat!

Trevlig midsommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0