Besökare från Kanada som ligger i U.S.A

Farmor's kusin kom och hälsade på i går. Dagen innan så hade mamma och pappa pratat om att hon hade kusiner som bodde där och nästa dag så är dom hemma hos oss! Snacka om att "talar man om trollen står dom i farstun" hehe jaa åh jag då som inte är så haj på geografi (även om jag fick G i det på slutbetyget) sade något väldigt smart.. "Vart i U.S.A ligger Kanade då?" hehe jaa bra första intryck vah? Hehe aja vad gör man? ;)
Så nu så håller jag på att tjata på mamma åh pappa att vi ska åka dit i några veckor nästa sommar. Hoppas hoppas :]

Anyway så är det en av mina två kusiners födelsedag i dag. Johannes fyller 11 år så grattis till dej! :]
På fredag så ska nog jag och Johanna gå och se Sex and the City 2 ^^

Nä nu ska jag jolla med annat, synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0