Up and away

Hejsan!
Hoppas att ni har det bra! :]
I går så var det grillkväll hemma hos mig med handbollsbrudarna.
Jag personligen hade hysteriskt roligt ^^. Spc när Angelica och Sandra förklarade för Mikkis att vi bor jorden och inte i den. Haha, aja men vi älskar dej iaf Mikki ;)
Tyvärr så kunde inte alla komma för dom jobbade, men så äre ibland. Fast förhoppningsvis så var det inte sista gången vi umgicks. Sen så har vi ju alltid Spanien ;)

Anyway.
Om några dagar fyller Elin år och några dagar efter det blir det till att åka till Gotland. Vilket kommer att bli skitkul.
Sen så ska vi dit till medeltidsveckan också vilket är det bästa med hela resan. Eller ja kanske bästa delen me hela resan. För vi ska åka till nån butik där dom har över 130 (tror jag att det var) olika glasssorter. Så de kmr ju också bli otroligt spännande. Men jag kommer berätta mera om vad vi har gjort när jag kommer hem. För jag vill inte direkt sitta framför datan hela dagarna n'r jag ska på semester.

Haré! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vecka 32, vare de? :O <33

2010-07-28 @ 23:18:23
URL: http://johannanordqviist.blogg.se/
Postat av: frida

Det finns ju bara en penna som heter F, medans det finns olika grader av h och b. F är lite av ett mellanting. De kommer ju i hård/mjukhetsgraderna 9b, 8b, 7b, 6b, 5b, 4b, 3b, 2b, b, hb, F, h, 2h, 3h, 4h, 5h, 6h, 7h, 8h, 9h. I den ordningen är det, så F är typ mellan mjuk& hård. Om du fattar vad jag menar? :P

2010-07-31 @ 16:51:56
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0