There are no words

Tjosen!
I går var de mkt på G!
På morgonen så åkte vi till Aquanova åh badade. Johanna was the one that followed me there. Eftersom att vi var så många så åkte hon och jag med Micke och Karin. Jaa, många skratt fick vi iaf, både under bilturen och på badet åh även efter åt. Men det är ändå två minnen från den delen av dagen som jag kmr att bära med mig.
1. När Micke berättade om när han, Karin och några kompisar var åh badade. Jag skrattade så jag inte fick någon luft.
2. När Johanna lärde sig den tuffa vägen att gult är dåligt och blått är bra. Hahahahahahah! X'D

På badet så såg vi en väääääldigt söt badvakt, that had the cutest smile. ^^
Efter badet blev det SHOPPING! :D Me like. ^^
Hittade inga kläder men jag hittade lite annat. Bla;

1. Blyertspennor från Panduro, 59:-
2. Knådgummi från Panduro, 12:-
3. Halsband från Ur och Penn 30:- (ord.89:-)
4. Örhängen till min lillasyster 20:- (ord.59:-)
5. Glitterparfym som luktade kokos och Lime från H&M 49:-
6. Undershorts från Stadium 249:-

(Detta är ungefär priser, jag kmr inte ihåg exakt så här på rak arm men de låg därinkring) ^^

När vi kom hem så lagade jag, Johanna och Lorena mat för senare skulle vi på nattbio.
Roligt hade vi iaf och filmen (Eclipse) var bästaste filmen hittils. I'm still speachless from yesterday. Alltså det finns inte ord för att beskriva hur bra filmen var. Synd bara att det var så varmt, men aja. ^^ Jag älskade filmen, och jag är säker på att Johanna gjorde de också, fast Lorena? Hmm, that girl is hard to read ;)
Vi fick puffa på henne ibland för att se om hon fortfarande levde, mn vi älskar henne endå. ^^

Anyway, Johanna kmr till mej ikv för att kolla på film, MYS! Undrar om jag borde baka nå så att vi har nå att smaska på. Hmmm ;)

Nä, the real world awaits. ^^

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0