Stayin' home

Tjosen!
Finns inte så mkt att skriva ^^
I dag gick jag ner med mina systrar och deras kompis ner till stranden så att dom fick bada. Efter det så kollade jag på Beverly hills. (A)
Ikv blir de ingen p-mässa för mig, ist ska jag tröka framför tv:n. Egentligen var det menat att vi skulle åka till stugan men vi ska göra de en annan kvl ist. Så då blire V for Vandetta och en skål me popcorn framför tv:n. :P
Men imorrn så ska jag gå. Kuligt kuligt.
På söndag är det träning och på tisdag så kmr handbollsbrudarna hem till mig och grillar åh badar. :)
Johanna är åh tråkar sig i sthlm. (Gissa vem som är avis?) ;)
Så mina dagar är ganska lugna. Fast de kan ju bero på att jag sover bort halva dagarna också. :P Fast de kan ju bero på att jag kliver upp klockan 06.00 för att sticka ut åh springa. Så jag får ju skylla migsjälv eftersom att jag borde kunna göra de senare men då hinner jag ju ändra mig eller hitta på en ursäkt för att inte göra de så aja. Åh de kan ju vara bra träning inför hösten... -.-' :P

Well.. De va allt ja hade. Haré! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0