Sola och bada

Gårdagens kväll spenderades med dom bästaste handsbollsbrudarna, STORT takk för sommarlovets, hittils bästa kväll! :D

I dag så fick jag intagningsbrevet från IB och jag kom in! :D Intagningspoängen var 215. Dom hade höjjt den sen preluminära då de "bara" var 180. Men aja jag kom in iaf, och med god marginal dessutom så nu är jag glad ^^
Dagen spenderades me Emma på stranden, även ett stort takk till henne! :D

Morgondagen kommer också att spenderas med Emma så vi ska shoppa och ta en fika, MYS! :D
Men innan vi träffas så ska jag till frissan för att tämja barret ;)
Men vad tkr ni, snedbena och snedlugg, eller bara klippa topparna?? :]

Haré så bra! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0