Hair cut

Tjosan!
I går så tog jag mod till mejj och klippte snedbena och snedlugg, blev väldigt nöjjd med resultatet faktiskt! Men innan jag bestämde mig för att göra det var jag tvungen att påminna migsjälv om att håret bara är en accesoar. Men iaf. Nu funderar jag på att färga det ljusare nu på sommarn typ ljusbrunt ist för mitt nu typ svarta hår. Hmm, får se hur de blir me det, om mamma betalar eller inte ;) Fast de är jag ganska säker på att hon gör (A)
Efter jag var hos frissar så gick jag och shoppade med Emma, mkt roligt hade vi och jag hittade en skjorta och ett midjebälte. Skortan kostade 399:- och skärpet 80:- men eftersom att det var 50% på skjortan så behövde jag bara betala 280 ^^. Nä nu ska jag baka cupcakes me mina systrar innan jag drar iväg på stranden me Johanna!

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0