Girls night

Geia! :)
Det är inte förräns jag loggar in och ser hut länge sedan det var sen jag skrev mitt senaste inlägg då jag inser hur länge sedan jag har varit vid datan, dagarna flyger förbi i det härliga vädret som vi har och helt ärligt, vem vill sitta framför datorn och läsa bloggar i detta härliga väder. För det är ju inte bara dagarna som är varma och härliga, kvällarna är också sköna och härliga att spendera tid i. Jag brukar spela badminton med mina systrar och mamma på kvällarna eller gå och plocka smultron ^^. Men jag latar mig inte bara, jag träna handboll på "fulltid" också ;)

På fredag kmr mina två BFF's åh vi ska ha myskväll, me tacos, kul och sen som pricken över i:et ska vi gå och se Eclipse! :D I'ts gonna be a perfect night ;)

Men aja, jag måste nog städa tills dom kmr -.-' åh den här gången menar jag det, tror jag... ;) Hehge jora :)
Är det någon mera än jag som är som piggast på kvällarna?? För jag är VERKLIGEN ingen morgon människa, jag föredrar kvällarna lätt. Spc om jag ska få någonting gjort så känner jag mig kreativast på kvällarna ^^

Nä nu ska jag jolla me annat, få se om jag målar naglarna före eller efter jag städar ;)

Haré! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0