Dinner plans

I går så blev de till åh jobba me Micke, hela dagen och till klockan 3 på natten. Fast mormor hade packa med oss en massa fika ^^ Jag tror hennes största rädsla är att någon ska vara hungrig, hon är så gulliii :]
Även morgonen och större delen utav eftermiddan blev till att jobba me Micke. När han släppte av mejj hemma så var det bara till åh klippa gräsmattan. Men nu är jag klar med det iaf. Så nu ska jag hoppa in i duschen åh dra till Micke åh Karin för att äta middag. MYS!

Btw! Mamma har fått sina papper så nu äre jag som kör när vi ska nån stans. :D

I morron så blire till att dela ut bröd med brudarna i gryningen ;)
Efter de blir de väl till att sova ett par timmar åh efter det så blire väl mer jobb kan jag tänka mejj :P

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0