There is no place like home

Har kommit hem nu, och den här gången så tänker jag stanna hemma.
Veckan på Gotland var fantastisk. Finns inte ord att beskriva och eftersom att en bild säger fler än tusen ord så kommer sånna att poppa upp här också så fort jag har tid!
På söndagen kom jag hem, på måndagen var jag i stugan med Johäna åh Loräna och kom inte tillbaka förrens idag.

Skolan börjar närma sig och jag får fler och fler fjärilar i magen och små ångest attaker. Just nu skulle jag villa ha en av superkrafterna som jag åh Johäna pratade över. Men tyvärr så har jag inte en sådan tur så att jag kan stoppa tiden och vad jag än gör för att få tiden att så stilla så går solen alltid upp och ner.
Känslorna över att börja i en ny skola är blandade. Jag är extremt nöjd med mina gymnasie val. Så varför känner jag det som om jag har just hoppat från en tolvvåningshus med syftet att ta livet av mig bara för att ångra mig när jag klivit av kanten? Oh well, only time will tell.

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0