Quick one

Hey!
Detta får bli ett snabbt inlägg för jag har mitt egna lilla mount everest utav böcker nere.
Det första skolveckan har varit fantastisk! Jag stormtrivs, IB är verkligen rätt för mig! Sen så igår så var det första träningen med handbollsgymn. Jag var nervös innan, trodde vi typ skulle springa halvvägs till Kina. Men istället så var det skott/målvakts träning, skitkul!
I dag då så hade jag träningsmatch med mitt eget lag mot Borlänge 3x30 min. Vi fick storspö och med hur mkt tänker jag inte skriva. ^^
I går så shoppade jag en SKITSNYGG väska också. Den är brun och är större än min BB väska men mindere än min handbollsväska = perfect! Okejj och det här är det största wow'et, den är brun! Jag har aldrig tyckt om bruna väskor tidigare, men den här fullkomligt älskar jag!
På onsdagen så äre bara spanien så gäller! :D
Nä nu måste jag verkligen göra läxorna! Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0