Hush, hush

Har precis kommit hem från en shopping tur.
Här kommer inköpslistan;
Beach bag
Hårfärg
Almenacka
Hårsnoddar
Hårspännen
Shampoo
Duschcréme
Leave in

Priserna kommer jah inte ihåg utav den enkla andledningen till att min kära mor betalde för allt ^^

Inköpslista sedan gotland;
Skyddsängel (halsband) 80:-
4 Linnen 29:- st. (ord. 129:- st)
Randig tröjja (bet. mamma)

Jag hade fått böckerna som jag beställde när jag var på Gotland och dom tog slut för ett tag sedan.
Böckerna som jag läste hette:
Halfway to the grave
One foot in the grave
At grave's end
Destinged for an early grave
Jeaniene heter författaren och jag rekomenderar böckerna starkt!
Fast dom finns bara på engelsk pocket fast jag tyckte att det gick bra att läsa iaf. ^^
Sen så tänkte jag beställa böckerna First drop of crimson också den skriven av Jeaniene Frost och boken Hush, hush (svensk titel; Fallen ängel) skriven utav Becca Fitzpatrick. Den tänker jag också beställa på engelska även fast den finns på svenska för det kan alltid behövas en uppdatering i det engelska språket. ;)

Vi hämtade upp passet också när vi var där, shit det var inte längesedan man tyckte att det var långt kvar till spanien resan, om typ två veckor så är jag påväg dit. När vi är där så ska vi spela emot en Katalanskt damlag. Vi kommer nog få jävligt med spö, men skam den som ger sig ;)
Hehe det ändå lite ironiska som jag tycker är att man har haft ledigt i 10 veckor och sedan så på första dagen så ska man be om ledigt x)

Nä nu ska jag gå och kolla om mamma vill färga mitt hår före eller efter maten.
Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0