Back to school

Hejsan!
I dag så var det första dagen i gymn. då. :) Spännande var det åh lite pirrigt, spc på informationen att som sade att semester resor inte beviljas utan att dom ska göra på lov. Men det gick bra iaf, för mitt träningsläger räknades inte riktigt. ;)
Dagen har i sig varit väldigt soft. Vi fick presentera oss inför klassen vilket var ganska pinsamt, men det gick ganska bra iaf. Jag varken ramlade eller dylikt så... x)
Vi fick USB minnen med IB's logga på (Wow high tech!) Hehe ;)
Sen så vare väl typ schema, busskort och på mat kort som man var tvungen att ha för att männsikor som inte tillhör skolan brukar gå in dit och äta?! Alltså wtf? De finns då folk till allt.
Skolan i sig är väldigt stor(!) Och jag kommer lätt att gå vilse, men jag hittar iaf till första lektionen. Sen så har vi fått en karta också. Vilket är jättebra.... Om man kan läsa den -.-' Hahah aja, vi får se hur det går x)
 
Nu så är iaf böckerna beställda så nu väntar jag ivrigt på dom.
Nä nu ska jag hoppa in i duschen åh sen krypa ner i sängen för jag måste upp tidigt i morron!

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0