Äntligen!

Okejj, som vanligt så har det vare full rulle här hemma, så därför har bloggandet varit lite off ;)
Men de blir ett litet snabbt inlägg nu innan jag drar tbx till stugan.

Tidigare i veckan.. Eller vänta, förra veckan x) så var jag hemma hos Johänna åh hade filmkväll/natt, vilket ledde till löjligt många tårar från mejj och skatt från Johänna x) Hahah, vi såg på P.s I love you...
I början av filmen när Johänna berätta att de var en snyftare tänkte jag på att hon är lite känsligare än mejj åh att jag bannemejj inte tänkte gråta någonting... Gissa om jag hade fel!
Men de va inte förrens dom sista 10 minutrarna som man satte igång åh böla, asså shit, visst har jag fällt en tår då och då över en film, men inte så här mkt, jag vet inte hur många kuddar jag blötte ner för Johänna, fast de kan hon gott ta, me tankre på att hon både filmade och knäppte kort på mejj -.-'.
Gissa om mina hormoner måste vara i kaos!

Iallafall! I söndags var den sista äckel barmarkträningen som vi gjorde me handbollen och igår tog vi fram bollarna, och KLISTRET! :D Alltså visst har man saknat de, men jag insedde inte hur mkt förrens just då.
Enda downside som var var att jag var tvungen att klippa av mejj mina härligt långa naglar :(, men målet hälgar medlen, eller va man nu säger x)

Aja, på söndag drar jag till Gotland, gissa om jag länktar!
Vi ska dit till medeltidsveckan, vilket jag tycker är den bästa tiden att vara på Gotland. En massa personer klär ut sig, civila också åh så är det tornespel och medeltida marknad också, med en massa gammaldags godis, väldigt mysigt! :]

Nä nu ska jag gå och jolla me annat, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0